נתניהו על יעד מבצע החיסונים: "לחסן 95% בקרב בני ובנות 50 ומעלה"

    איתי גדסי No Comments on נתניהו על יעד מבצע החיסונים: "לחסן 95% בקרב בני ובנות 50 ומעלה"

    ראש הממשלה סקר בפתח ישיבת הממשלה את יעדי מבצע החיסון וקרא לכולם לצאת ולהתחסן. נתניהו עדכן כי בישיבה ידונו על פתיחת מערכת החינוך

    צילום: קובי גדעון / לע"מ
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר הערב בפתח ישיבת הממשלה אמר כי יעד מבצע החיסונים "הוא לחסן 95% בקרב בני ובנות 50 ומעלה. אנחנו רוצים לעשות זאת בזמן הקצר ביותר, שבועיים-שלושה. אנחנו רצים בכל הכוח כדי לבצע זאת" הבהיר נתניהו.

    ראש הממשלה הבהיר כי היציאה הראשונית מהסגר אינה אומרת כי המגיפה הסתיימה, "התחלנו הבוקר את השלב הראשון של היציאה המודרגת מהסגר, עם ביטול מספר מגבלות. אני מבקש להדגיש, ההקלה בסגר אינה אומרת שהעלייה בתחלואה מאחורינו. להיפך, היא לא מאחורינו. היא עדיין קיימת במלוא עוצמתה".

    נתניהו הבהיר כי "אסור לנו להיכנס לשאננות, אסור לנו לפעול בחוסר אחריות. אחרת התחלואה פשוט תעלה, תגבה מחירים עצומים, גם בחיים – הרבה מאוד אנשים שיקפחו את חייהם, וגם בחולים קשים, דבר שיביא לקריסת מערכת הבריאות".

    נתניהו קרא לצעירים ללכת ולהתחסן, "הכלל הראשון, הכי פשוט, גם אם התחסנתם, הוא להמשיך לעטות מסכות. הכלל השני – לכו להתחסן. מי שמעל גיל 50 מיד, וגם הצעירים מיד. רק בדרך הזאת אנחנו נוכל לעצור את התפשטות המגפה".

    בסיום דבריו אמר כי נדון על פתייחת מערכת החינוך בישיבה, "אנחנו נדון היום בממשלה בהצעות לגבי פתיחת מערכת החינוך. אנחנו נשמע את בכירי משרדי הבריאות והחינוך כדי לקבל החלטה זהירה ומושכלת, החלטה שמצד אחד תאפשר את תחילת הפעלת החינוך בגיל הרך, אבל מצד שני תצמצם את הסכנה של הדבקה המונית שעלולה לגבות קורבנות רבים נוספים".

     



    0 תגובות